Anarkistisk forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Anarkistisk forum


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er dette et teit påfunn?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Haakon
Admin
Haakon


Antall Innlegg : 44
Join date : 16.03.2009
Age : 41

Er dette et teit påfunn? Empty
PosteTema: Er dette et teit påfunn?   Er dette et teit påfunn? EmptyLør Apr 04, 2009 1:22 am

Lurer på om jeg skal slette forumet igjen - jeg kan jo heller starte en blogg om jeg vil det.
Til Toppen Go down
https://anarki.norwegianforum.net
Remi




Antall Innlegg : 4
Join date : 09.04.2009

Er dette et teit påfunn? Empty
PosteTema: Re: Er dette et teit påfunn?   Er dette et teit påfunn? EmptyTor Apr 09, 2009 10:23 pm

Egentlig er det ikke teit, men du trenger flere medlemmer.

Du finner nok en løsning:)
Til Toppen Go down
perserus




Antall Innlegg : 3
Join date : 09.05.2009

Er dette et teit påfunn? Empty
PosteTema: tiden vil vise   Er dette et teit påfunn? EmptyLør Mai 09, 2009 4:57 am

Hallo Håkon, jeg har ikke sett noen andre anarkistiske forum fra Norge. Jeg lette og jeg fant bare dette, så det ville vært synd å se det forsvinne.

Jeg antar at å ha en kategori hvor nye medlemmer kan presentere seg ville vært et nyttig tillegg til forumet.

Forhåpentligvis finnes det fortsatt noen anarkister her I Norge, og kanskje noen av dem finner seg veien hit etter hvert
Til Toppen Go down
Haakon
Admin
Haakon


Antall Innlegg : 44
Join date : 16.03.2009
Age : 41

Er dette et teit påfunn? Empty
PosteTema: Re: Er dette et teit påfunn?   Er dette et teit påfunn? EmptyMan Mai 25, 2009 12:16 pm

Nytt subforum lagt på. God ide:-)

Joda, finnes noen - kjenner et par. Men jeg tror det finnes massevis av anarkister som ikke er så aktive på nett. Mange nettskriblere er jo konvensjonelle høyre og venstrefolk som har massevis av "gode" ideer til ting som kan reguleres, nye lover osv, og de liker å skrive om disse på nett.
Til Toppen Go down
https://anarki.norwegianforum.net
Sponsored content





Er dette et teit påfunn? Empty
PosteTema: Re: Er dette et teit påfunn?   Er dette et teit påfunn? Empty

Til Toppen Go down
 
Er dette et teit påfunn?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Anarkistisk forum :: Om forumet-
Gå Til: