Anarkistisk forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Anarkistisk forum


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ulovelig nedlastning:-)

Go down 
AvInnlegg
Haakon
Admin
Haakon


Antall Innlegg : 44
Join date : 16.03.2009
Age : 40

Ulovelig nedlastning:-) Empty
PosteTema: Ulovelig nedlastning:-)   Ulovelig nedlastning:-) EmptySøn Apr 12, 2009 7:14 pm

Kult dette her med at piratkopiering er forbudt. Og det er ennå kulere at de kjører den dere patetiske propagandafilmen mot piratkopiering på kino og på nye DVDer. De aller fleste under 50 laster jo ned ting - så ifølge dagens lovverk er folk flest kriminelle - og dette er vanvittig kult:-)

Dermed minsker respekten for politikerne betraktelig, og på sikt kan dette gå over i forakt for "demokratiet" - spesielt dersom staten faktisk gjør et seriøst forsøk på å stoppe den ulovelig nedlastningen gjennom rettsaker mot vanlige folk som piratkopierer.

Konflikten rundt nedlastningen fører ikke bare til at politikerne dummer seg ut, også at dårlige artister som er i lomma på næringslivet får - og benytter seg av - denne muligheten. Metalica, Wig-wam (en eller annen granpri-greie) og et par idol-artister har allerede vært ute i media for å prate på vegne av sjefene sine.

Hehe......
Internett, kombinert med herskere som er ennå dummere enn det de tradisjonelt har vært, kommer til å føre til massive forandringer i Norge om ganske kort tid tror jeg.

Se bare på den siden her (en tilfeldig greie jeg fant når jeg skulle forsikre meg om at nedlastning faktisk er ulovelig)
http://www.ung.no/shop/1798_Piratkopiering.html

Et forsøk på å redegjøre for hva som er, og ikke er straffbart ender her opp i et dokument der det ikke lenger er mulig å ta styresmaktene eller politikerne alvorlig etter å ha lest ferdig..... Politikerne fortjener å bli latterliggjort, og få tomater og råtne egg hevet etter seg - hvilket også kommer til å skje.
Til Toppen Go down
https://anarki.norwegianforum.net
 
Ulovelig nedlastning:-)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Anarkistisk forum :: Kultur-
Gå Til: